poniedziałek, 15 czerwca 2015

Summer Inspirations ♥

Hej kochani!
Przepraszam was że tak długo nie pisałam postów ale musiałam wziąć się za naukę, jako że mam już tak jakby wakacje powracam! :) Dziś przychodzę do was z postem o tym jak można spędzić lato.






1. Sporty-  lato to idealna pora na uprawianie sportów. Ja uwielbiam jeździć na fishboardzie i na rowerze. Uwielbiam też pływać.

2. Spędzanie czasu z przyjaciółmi- Jedna z moich ulubionych rzeczy! Co jak co ale czas spędzony z przyjaciółmi jest najlepszy :)

3. Podróże- najlepiej tam, gdzie jeszcze nie byliście. Fajnie jest zwiedzać nowe miejsca :)

4. Basen- najlepiej, z przyjaciółmi! Ja zazwyczaj chodzę na cały dzień. Biorę kocyk, coś do jedzenia, ulubioną gazetę i oczywiście strój kąpielowy!

5. Koncerty- nawet kogoś, kogo nie znamy! Emocje są nie do opisania :)

6. Plaża- jeżeli mieszkacie nad morzem, lub macie blisko, to co jak co ale wylegiwanie się na plaży lub kąpanie się w morzu dodaje wakacyjnej atmosfery.

Jeżeli nie chcecie ruszać się z domu to możecie:
♥Zaprosić przyjaciółki na noc
♥Zrobić sobie maraton ulubionych filmów
♥Wylegiwać się w łóżku
♥Przeczytać swoje ulubione książki jeszcze raz
♥Jeżeli prowadzicie bloga, to pisanie postów


A wy co lubicie robić w lato? Piszcie w komentarzach :)


                                                                                                                              Wiktoria xx.


















8 komentarzy:

  1. http://wikiandmarta.blogspot.com/-mój blog
    Obserwuję,licze na rewanż:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam podróżować, a w lato mam na to najwięcej czasu!
    nutellaax.blogspot.com [KLIK]

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam takie zdjęcia, już czekam na wakacje :)
    zapraszam do siebie: http://blue-alaska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Od zawsze kochałam podróżować! :) Fajne zdjęcia

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne inspiracje ;)

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. super inspiracje !

    Pozdrawiam , Klaudia xoxox

    Zapraszam również na mojego bloga ---> klaudiaandmylife.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawy post, świetne zdjęcia. :)

    Pozdrawiam cieplutko,
    plutaklaudia.blogspot.com ♥.

    OdpowiedzUsuń
  8. Inspiracje które podałaś dopełniają funkcję wakacji! c:
    Zapraszam do mnie c:
    http://takemetostarbucks.blogspot.com/2015/06/where-is-daisy.html

    OdpowiedzUsuń