czwartek, 12 marca 2015

What makes me smile? :)

Hej kochani! Dzisiaj mam dla was posta o tym co mnie uszczęśliwia. Coraz więcej osób robi takie posty więc postanowiłam i ja taki zrobić :)

przyjaciele- co jak co ale przyjaciele są niezawodni!
internet- niby taka zwykła rzecz a cieszy!
wakacje,czas wolny- chyba każdy lubi odpocząć od szkoły!

Paulina- czyli moja internetowa przyjaciółka.
mój idol- każdy ma jakiegoś idola. Ja bez mojego nie wyobrażam sobie życia.
każdy komentarz- dziękuje za każdy komentarz, on motywuje mnie do dalszego działania!
WiFi- chyba każdy lubi jak złapie gdzieś WiFi bez zabezpieczenia! :)
Facebook- gdyby nie on nie poznałabym mojej internetowej przyjaciółki.
ciepłe wieczory- uwielbiam ciepłe wieczory, z kołdrą i herbatą

A co wam wywołuje uśmiech na twarzy? ;)




2 komentarze:

  1. przyjaciele , wakacje , czytelnicy , rodzina i cieple wieczorki ^^ oj tak !

    http://klaudiaandmylife.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  2. U mnie podobny post ;) Bardzo podobają mi sę zdjećia- po prostu kocham kor czarny i biały, a w szczególności na fotografii! ;)
    Pozdrawiam :)
    http://byjovita.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń