poniedziałek, 9 marca 2015

Co robię jak jestem chora?

Hej kochani!
Dzisiaj mam dla was posta o tym co robię gdy jestem chora.


♥Chyba rzecz którą wszyscy robią gdy są chorzy... Spędzanie czasu przed komputerem. To jest zajęcie które pochłania większość mojego czasu.

♥Drugą rzeczą co robię, jest to oglądanie telewizji. Czyli oglądanie wszystkiego po kolei.

♥Podczas choroby nie może zabraknąć muzyki. Ostatnio moją ulubioną płytą jest płyta Ariany Grande "My everything".

♥Uwielbiam robić zdjęcia! Dużo dodaję na mojego instagrama.

♥Oczywiście cały dzień leżę pod ciepłą kołdrą. Z moimi kotami, zdecydowanie moje ulubione zajęcie!

To na tyle, dołączam kilka zdjęć. Paa! :)










2 komentarze:

  1. Ciekawy post :) Ja jestem chora więc leżę pod kołderką i oglądam jakieś filmy/seriale.
    Zapraszam do siebie : http://martynaa-bllog.blogspot.com/2015/…/artificiality.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Także ostatnio byłam chora, tylko moim ulubionym zajęciem był sen :)
    http://bruneheureuse.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń