środa, 21 stycznia 2015

Fotografia- czyli moja pasja.

Hey! Dzisiaj mam dla was posta o mojej pasji którą jest fotografia. Od małego dziecka podbierałam rodzicom aparat. Zawsze lubiłam robić amatorskie zdjęcia. Fotografia to nie tylko uwiecznienie jakiejś chwili. Można zrobić również przeróżne artystyczne zdjęcia, które będą odwzorowywać nasz charakter lub pokazywać co lubimy. Osobiście codziennie robię naprawdę dużo zdjęć. Nie jestem "profesjonalistką", robię zdjęcia bo lubię! :) Dołączam kilka moich prac, które powstały niedawno. Piszcie czy wam się podobają. Opinia innych jest dla mnie bardzo ważna.

























1 komentarz:

  1. hehe zakręcone zdjęcia, powodzenia w rozwijaniu swoich pasji.

    Zapraszam do mnie, poproszę o poklikanie w linki w nowym poście. Dzięki!
    http://www.kasiakoniakowska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń